sparc - wspierana arch

Sob, 17 Sty 2004, 19:43:55 CET

Mariusz Mazur wrote:

> No to niech będzie v8. Nie ma potrzeby pchać się w antyki. Kto tu jeszcze
> używa sparców i mógłby zavetować? Ankry?

Ja nawet nie wiem, co mam w srodku. SparcClassic:

cpu             : Texas Instruments, Inc. - MicroSparc
fpu             : TI MicroSparc on chip FPU
promlib         : Version 3 Revision 2
prom            : 2.10
type            : sun4m
ncpus probed    : 1
ncpus active    : 1
BogoMips        : 49.86
MMU type        : TI Tsunami
invall          : 0
invmm           : 0
invrnge         : 0
invpg           : 0
contexts        : 64

Ktos rozpozna ? Szkoda mi by bylo go kasowac, choc nie mialem jeszcze czasu
i motywacji by postawic na nim PLD...

  phone (48)(58) 347 14 61