Cron <builder@x8664> ulimit -p 500 ; $HOME/pld-builder.new/bin/load-balancer.sh

Sob, 17 Sty 2004, 20:01:23 CET

Dnia sob 17. stycznia 2004 19:31, Jakub Bogusz napisał:

> A jeśli ma konteksty w payloadzie, to też marudzi o plik?
Tak, admina preferencje ważniejsze niż payload.

> Aha. Czyli w rpm-build brakuje R: policy-source.
> I wszystkie pakiety do przebudowania.
Tak z tym, że my nie mamy gotowej polityki jeszcze więc to nie będzie miało
większego sensu. _build_file_context_path na builderach na nil poki co.

> To może nie warto się jeszcze pchać w obsługę SELinuksa w rpm-ie?
> Coś pozmieniają i znowu trzeba będzie wszystko przebudować, żeby pakiety
> miały informacje pasujące do aktualnego sposobu obsługi.
Teraz pracują nad inkrementalnym ładowaniem polityki itp. Zmiany nie dotyczą
ogólnego sposobu działania, a jedynie dupereli i dopieszacjących cudów (jak
dla mnie póki co :).

Bez supportu w RPMie po każdej instalacji pakietu musiał bym wylistować
zawartość plików z nowych rpmów i kazać ustawić kontekst na wszystkich tych
plikach ręcznie. Tu rpm załatwia mi elegancko sprawę. Do tego weryfikacja
kontekstu.

--
Arkadiusz Miśkiewicz    CS at FoE, Wroclaw University of Technology
arekm.pld-linux.org AM2-6BONE, 1024/3DB19BBD, arekm(at)ircnet, PLD/Linux