Kde

Jakub Bogusz qboosh w pld-linux.org
Nie, 18 Sty 2004, 20:10:47 CET

On Sun, Jan 18, 2004 at 07:46:07PM +0100, Mariusz Mazur wrote:

> Mi chodziło tylko o przekazanie informacji "nie puszczać snapów kde, bo
> zatłukę" :)

I tak sparc nie dogoni, sparc nie dogoni, sparc nie dogoni... :)
Już się o to postaram ;>
Mam jeszcze ze 300 pakietów do puszczenia (z tych, które mam u siebie,
a nie ma jeszcze w Ac), nie licząc perl-*.spec (których w Ac jest
nieco ponad 100, u mnie ponad 200 (przy czym niewiele się pokrywa),
a w SPECS ponad 1200).

Będzie ta szybsza maszynka dla ac-sparc?