Cron <builder@x8664> ulimit -p 500 ; $HOME/pld-builder.new/bin/load-balancer.sh

Paweł Gołaszewski blues w ds.pg.gda.pl
Nie, 18 Sty 2004, 21:28:46 CET

On Sat, 17 Jan 2004, Mariusz Mazur wrote:
> Tekst jest mi właściwie obojętny, ale to ma iść na stdout. Jak wsadzam
> poldka do crona, to chcę dostawać informacje o błędach, a nie te
> pierdoły.

Nie przesadzaj. To jest twoje widzi-misie.
Błąd jest błędem i powinien iść na stderr, nie kombinuj.

To, że tobie nie podoba się nie jest święte. Pomyśl lepiej co zrobić, żeby
błąd się nie pojawiał, poza wywaleniem supportu. Zmiana stderr na stdout
to jest błąd.

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...