2.4.24 w Ac ?

Mariusz Mazur mmazur w kernel.pl
Nie, 18 Sty 2004, 23:05:06 CET

On Sunday 18 of January 2004 22:57, Marcin Krzyzanowski wrote:
> jaki jest sens kilku pakietow z kernelem 2.4.24 w glownym katalogu Ac
> skoro reszta pakkietow jest i tak zbudowana dla 2.4.21, są 2 kernele w
> jednym wydaniu ?

RM stwierdził, że jeśli nikt się tym jajkiem nie interesuje, to on też nie
będzie się niepotrzebnie wysilał i po prostu poczeka na ustawowe 2.6 (które
od około miesiąca jest 'już za chwilę' :).

> a wogole to czemu tam nadal jest 2.4 a nie 2.6 jak zostalo postanowione.

Bo ostatnia próba zbudowania 2.6 skończyła się 'no space left on device'
skutkiem czego 2.6 czeka na dobroczyńcę w postaci ciebie (co znowu
przedłużyło stan 'jeszcze tylko trzy kilka dni' :).

Hmmm. Nie wiem co się stało, ale nagle na athlonie jest 2.6giga wolnego.
PUSZCZAĆ 2.6 PÓKI MOŻNA	. Kto wie co i jak jest proszony o puszczenie
zlecenia... szyyyyybko.