2.4.24 w Ac ?

Pon, 19 Sty 2004, 00:00:11 CET

> Dlaczego 2.4.24?
> Do wywalenia są rzeczy do 2.4.21 (które było dziurawe).
>
> A jakieś 2.4 ma być dostępne obok 2.6 (na podstawie tego samego
> głosowania).
> I "jakieś" oznacza raczej >= 2.4.24 (czy też 2.4.25-pre, aktualnie na
> HEAD).

Raczej owo pre, a raczej 2.4.25 jak już wyjdzie z powodu:

David Woodhouse:
  o Fix SMP deadlock in __wait_on_freeing_inode() (introduced during 2.4.23)

Spotkało mnie to na dwóch maszynkach - przykra rzecz niestety.

ps. 2.4.25pre6 na HEAD kernel.spec buduje się ale nie zawiera aktualizacji
i2c. Zawiera za to nowe squashfs, nowe łatki datalogging+quota+acl dla
reiserfsa z suse, aktualizację evms... prace w toku.
--
Arkadiusz Miśkiewicz    CS at FoE, Wroclaw University of Technology
arekm.pld-linux.org AM2-6BONE, 1024/3DB19BBD, arekm(at)ircnet, PLD/Linux