Cron <builder@x8664> ulimit -p 500 ; $HOME/pld-builder.new/bin/load-balancer.sh

Paweł Sakowski pawel w sakowski.eu.org
Pon, 19 Sty 2004, 00:04:59 CET

> Nie przesadzaj. To jest twoje widzi-misie.
> Błąd jest błędem i powinien iść na stderr, nie kombinuj.

Co to za błąd? Nigdy nie używałem selinux, i jak na razie nie zamierzam.
Nawet za bardzo nie wiem, z czym to się je. Wiem tylko, że rpm nie może
znaleźć jakiegoś pliku. Jest niezbędny do jego pracy? To do Requires.
Nie jest? To w pizdu z komunikatem. W końcu wszystko mi działa tak jak
powinno (modulo ten komunikat).

| Paweł Sakowski <pawel w sakowski.eu.org>            Never trust a man  |
|                            who can count up to 1023 on his fingers.  |