Z Ra do Ac przez CD

Paweł Gołaszewski blues w ds.pg.gda.pl
Pon, 19 Sty 2004, 00:20:27 CET

On Fri, 16 Jan 2004, Marcin [iso-8859-2] Doliński wrote:
> Jest tyle zmian, że po prostu łatwiej zainstalować od nowa niż
> upgradować. Przez samą zmianę glibców, powinieneś wymienić 100%
> kompilowanych dynamicznie binarek. Na prawdę łatwiej przeinstalować.

Nie wiesz co mówisz jeżeli chodzi o produkcje...

Przeinstalować to ja sobie mogę na desktopie, mało ważnym serwerku, ale
nie na produkcji, gdzie mam skomplikowane konfiguracje, konta, etc...

Upgrade *musi* być możliwy, ewentualnie z kilkoma rzeczami do wykonania
ręcznie... po prostu...

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...