Ac na 2.6

Daniel Mróz beorn w alpha.pl
Pon, 19 Sty 2004, 14:23:33 CET

Użytkownik Marcin Doliński napisał:
> Postanowiłeś przejść dlatego, że to nowy numerek czy dlatego, że oferuje
> nową funkcjonalność?
Numerkomania mnie nie dotyczy. Na grupie padly stwierdzenia o
zwiekszonej wydajnosci kernela 2.6 i tylko dlatego chce go zmienic.
Niestety, przy wiekszych aplikacjach oraz podczas kopiowania plikow
obciazenie maszyny wzrasta do poziomu przy ktorym niektore operacje sa
trudne do wykonania (dzieje sie tak na jadrach 2.2 i 2.4, DMA wlaczone,
na kernelach 2.0 czegos takiego nie bylo).

 > A na pewno wydajność systemu pracującego na 2.6
> jest większa. A dlaczego? Właśnie za sprawą nowych schedulerów, lepszej
> obsługi IDE i wielu innych unowocześnień. Jeden z developerów 2.6
> przyznał, że 2.4 miało sporo niedoróbek i nie do końca przemyślanych
> rzeczy. W 2.6 jest tego mniej, może 2.8 w pełni nas zadowoli? Na pytanie
> czy przechodzić czy nie musisz odpowiedzieć sobie sam. Najpierw zoriętuj
> się czy całość Twojego sprzętu jest obsługiwana.
Jest tylko nie wierze pierwszym wersjom kerneli dlatego chcialbym miec
rownolegle 2.6 i 2.4 tak, aby w razie koniecznosci moc bez wiekszych
problemow powrocic do poprzedniego jadra. Jesli pakiety wymagane przez
2.6 gryza sie w jakis sposob z 2.4, to wole sie wstrzymac niz narazic na
unieruchomienie maszyny.

Pozdrawiam
Beorn

Daniel `Beorn' Mróz      <beorn w alpha.pl>       http://127.0.0.1/beorn
GCS/E d+(pu) s: a-@ C++++ UL++++$ P+++ L+++ E--- X W+++ N++ o? K- w---
O  M-  V-  PS  PE- !Y PGP t- 5- R tv-- b+ DI++ D+++ G++ e  h!  r--  y+