Ac na 2.6

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Pon, 19 Sty 2004, 14:27:45 CET

On Mon, Jan 19, 2004 at 14:15:19 +0100, Marcin Doliński wrote:

> Postanowiłeś przejść dlatego, że to nowy numerek czy dlatego, że oferuje
> nową funkcjonalność? A na pewno wydajność systemu pracującego na 2.6
> jest większa.

A ja czytałem, że mniejsza.

> A dlaczego? Właśnie za sprawą nowych schedulerów, lepszej

Responsywność!=wydajność. Częstsze przełączanie zadań, 10 razy większy
Hz==mniejsza wydajność. A sheduler 'desktopowy' z tego co czytałem na
2.6 jest mniej responsywny, niż 2.4+ll+pe+lb.

> obsługi IDE i wielu innych unowocześnień.

W IDE to zauważyłem tyle, że trzeba sobie odpowiednio pomnożyć argument
dla hdparm -a. Do do 'wielu innych' - co konkretnie zwiększa wydajność?
Bo odnoszę wrażenie, że lepszy redhatowy 2.4+NPTL niż 2.6.

--
GoTaR <priv0.onet.pl->gotar>
http://vfmg.sourceforge.net/