[krzysiek@linux.com.pl: Linux+ na Komputer Expo]

Marcin Doliński devel-pl w pld-dc.org
Pon, 19 Sty 2004, 15:13:39 CET

W liście z pon, 19-01-2004, godz. 14:55, undefine w aramin.net pisze:
> Hejka.
>
> Nie otrzymałem odpowiedzi. Czy mam zakładać, że nie jesteście zainteresowani?
>
> Jak już niektórzy deweloperzy PLD zauważyli, podczas targów Komputer
> Expo będziemy mieli 24 stycznia do dyspozycji jedną salę konferencyjną.
>
> Chcielibyśmy zorganizować wtedy spotkanie z czytelnikami Linux+ oraz
> twórcami polskich dystrybucji Linuksa.
>
> Czy bylibyście zainteresowani uczestnictwem, tzn. wydelegowaniem
> jednej-dwóch osób, które umiałyby powiedzieć coś o waszej dystrybucji,
> a także odpowiedzieć na pytania i ewentualnie porównania od innych?
Jak najbardziej jesteśmy zainteresowani uczestnictwem. Czy to będzie
jedna osoba czy dwie, czas pokaże. Na dzień dzisiejszy deklaruję swoje
przybycie na targi oraz wzięcie uczestnictwa w imprezie. Co do drugiej
osoby, poinformuję w późniejszym terminie. Postaram się udzielić
odpowiedzi na wszelkie pytania dotyczące dystrybucji PLD.

> Pozdrawiam.
Ja również.

--
Marcin Doliński