glibc-kernel-headers: div64.h (REMOVED)

undefine@aramin.net undefine w aramin.net
Wto, 20 Sty 2004, 03:31:21 CET

On Mon, Jan 19, 2004 at 08:52:50AM +0100, Jacek Konieczny wrote:

> IMHO portować można bez "oficjalnego supportu" i trzymania pakietów na
> oficjalnym FTP.
dlaczego nie?
W wiekszosci wypadkow po podlaczeniu bootstrapa do automatyki roznice
beda niezauwazalne o ile builder bedzie wyrabiac wydajnosciowo. A na ftp
te 2 czy 3 gb sie chyba znajda.. (przeciez nie trzeba generowac iso, dla
mniej wspieranych architektur mozna tez trzymac przeciez wylacznie
wersje "rozwojowa" i nie wdawac sie w odnogi typu ra ;)
Imho o ile jest wydajny builder na ktory nie trzeba czekac z reszta
architektur oraz kilku ludzi którzy mogą poprawiać błędy trzeba po
prostu taką arch włączyć ;)

> Moja praca w tym przypadku niewiele zmienia. W IA64 dużo się robi
> inaczej. Np. biblioteki lecą do /usr/lib, nie /usr/lib64 (nie jest tak
> całkiem kompatybilny wstecz z IA32).
Więc będzie jeszcze prościej ;)

--
Andrzej Dopierała