Nowa mozilla i opcja configure --with-system-nspr

Grzegorz Goławski grzegol w pld-linux.org
Wto, 20 Sty 2004, 16:22:11 CET

On wto, 2004-01-20 at 13:27 +0100, Andrzej Zawadzki wrote:
> 	Zmieniłem sobie speca pod nową mozillę 1.6 i się nie buduje:
[...]
Bo mozilla 1.6 potrzebuje nowszego nspra.
U mnie się zbudowała, ale działa tylko gdy wszystkie podpakiety
(mailnews, chat, itd.) są zainstalowane. Gdy nie ma wszystkich to się
wiesza. Dzisiaj wrzucę cały zestaw do cvsu, bo nie mam już czasu i sił
na szukanie błędów i może ktoś inny spróbuje.

--
Grzegorz Goławski <grzegol w pld-linux.org>