SPECS: perl-IPC-SharedCache.spec (HEAD) i słówko o NEŚCIE

Bartek Jakubski migo w supernet.com.pl
Czw, 22 Sty 2004, 18:08:53 CET

On Thu, Jan 22, 2004 at 12:02:16PM +0100, averne wrote:
> Module name:	SPECS
> Changes by:	averne	04/01/22 12:02:14
>
> Modified files:
> 	perl-IPC-SharedCache.spec
>
> Log message:
> - fixed BR's

(...)
> -BuildRequires:	perl(Carp)
> -BuildRequires:	perl(IPC::ShareLite) >= 0.06
> -BuildRequires:	perl(IPC::SysV)
> -BuildRequires:	perl(Storable)
> +BuildRequires:	perl-Carp
> +BuildRequires:	perl-IPC-ShareLite >= 0.06
> +BuildRequires:	perl-IPC-SysV
> +BuildRequires:	perl-Storable

Do cofnięcia (z wyjątkiem może IPC::ShareLite).
Pozostałe pakiety są dostarczane przez perl-modules czy perl-base.
W sumie, teraz chyba z HEAD można spokojnie wyrzucać takie zależności?

Przy okazji perla:
Przypomniało mi się jeszcze: w neście jest za stary perl-Class-Fields
(na builderach) i kupa pakietów ma błędną zależność od tego pakietu.
Prośba do osób władnych o upgrade tego pakietu i przebudowanie pakietów
obecnie go wymagających.

--
-- .- Bartek Jakubski --------------------- Sosnowiec -. --
-- |  Free Software is a matter of liberty, not price  | --