Charset nazw plików

Paweł Gołaszewski blues w ds.pg.gda.pl
Śro, 21 Sty 2004, 15:42:52 CET

On Wed, 21 Jan 2004, Andrzej Krzysztofowicz wrote:
> A czy nasza konsola jest domyslnie ustawiana w UTF ? Bo jak nie, to to
> chyba nie ma sensu.

Masz sytuację - krzaczki na dysku...

Teraz 2 możliwości: UTF i iso1. W obu przypadkach na konsoli dostaniesz
krzaki nieczytalne, ale przy pierwszej możliwości system będzie to ładnie
trawił. Konsola/terminal to już drugorzędna sprawa, bo tak czy inaczej nic
ciekawego na niej nie dostaniesz...

Z dwojga złego IMHO UTF jest lepszy w sytuacji jaką dałeś.

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...