expat + ntpl = sigsev

Fryderyk Dziarmagowski freetz w gmx.net
Śro, 21 Sty 2004, 21:50:01 CET

On Wed, 21 Jan 2004 21:26:50 +0100
Piotr Szymanski <djurban w it-zone.org> wrote:

> Hi,
> Piotr Szymanski(Wednesday 21 of January 2004 21:17):
> Przede wszystkim chodzi mi o jadro, parametry buidla glibc,
> optymalizacje
> jakie dodales do rpmcflags i wszystkei zmiany jakei ogolnie
> wprowadziles.

kernel własna produkcja 2.6.1 vanilla + supermount-ng + fbdev patch
glibc budowane z --with nptl --without dist_kernel
CFLAGS -O2 -march=athlon-xp -m3dnow -pipe -fomit-frame-pointer
CXXFLAGS -O2 -march=athlon-xp -m3dnow -DNDEBUG -D_REENTRANT -pipe
LDFLAGS=-z combreloc

zmian brak. przynajmniej nie przypominam sobie.

--
Fryderyk Dziarmagowski