Niespójności na FTP

Mariusz Mazur mmazur w kernel.pl
Śro, 21 Sty 2004, 22:25:19 CET

On Wednesday 21 of January 2004 22:25, Jakub Bogusz wrote:
> ugh. jak się zbudowało (i pokazało listę konfliktów) pisałem, żeby
> jeszcze nie przenosić!
> czy ftp przewiduje opcję rollback dla uaktualnienia w głównym drzewku?
> (coś, czego za czasów Ra _bardzo_ brakowało... i teraz też by się
> przydało, to już drugi przypadek)

To jest jedna opcja. Inną jest ściślejsza kontrola nad przenoszeniem pakietów
i przepoldkowanie całości przed puszczeniem do głównego drzewka, ale obecnie
jest to dosyć awykonalne, gdyż wymagałoby ode mnie duuuużo dodatkowej roboty
przy każdym przenoszeniu pakietów, a te muszę robić w miarę często, żeby się
katalog ready kompletnie nie zapchał. Jak to wykonać w praktyce będzie się
już niedługo martwił averne próbując całość mrozić.