Niespójności na FTP

Jakub Bogusz qboosh w pld-linux.org
Śro, 21 Sty 2004, 22:43:25 CET

On Wed, Jan 21, 2004 at 10:29:10PM +0100, Michal Kochanowicz wrote:

> A nie stracę obsługi mojego skanera? On jeszcze korzysta z modułu jądra
> kernel-char-plustek.

Sprawdź. Wg dokumentacji moduł już nie powinien być potrzebny i plusteki
równoległe są obsługiwane przez backend plustek_pp (z podpakietu -pp)
poprzez userlandową bibliotekę libieee1284.
Może to wymagać uaktualnienia konfiguracji; ktoś pisał, że nie udało mu
się zmusić nowego sterownika do działania - nie wiem na ile to
odosobniony przypadek.

> Czy to nie powinno być załatwione przez Obsoletes?

Jest, ale w podpakiecie sane-backends-pp (zawierającym backend
plustek_pp), główny pakiet ma Conflicts - dlatego, że stary podpakiet
-plustek zawierał sterowniki do różnego rodzaju skanerów (usb i pp),
więc jest w pełni zastępowany dopiero przez sane-backends
+ sane-backends-pp.