Niespójności na FTP

Tomasz Trojanowski tomek w uninet.com.pl
Czw, 22 Sty 2004, 09:03:19 CET

On Wed, 21 Jan 2004, Mariusz Mazur wrote:

> To jest jedna opcja. Inną jest ściślejsza kontrola nad przenoszeniem pakietów
> i przepoldkowanie całości przed puszczeniem do głównego drzewka, ale obecnie
> jest to dosyć awykonalne, gdyż wymagałoby ode mnie duuuużo dodatkowej roboty
> przy każdym przenoszeniu pakietów, a te muszę robić w miarę często, żeby się
> katalog ready kompletnie nie zapchał.

poldek -V jest takie ciężkie po przeregenerowaniu indeksów ?

Pozdrawiam

--
Tomasz Trojanowski (tomek w uninet.com.pl)

"Between depriving a man of one hour from his life and depriving him of
his life there exist only a difference of degree." (FH, Dune Messiah)