expat + ntpl = sigsev

Fryderyk Dziarmagowski freetz w gmx.net
Czw, 22 Sty 2004, 12:55:17 CET

On Wed, 21 Jan 2004 22:14:06 +0100
Piotr Szymanski <djurban w it-zone.org> wrote:

> Hi,
> Fryderyk Dziarmagowski(Wednesday 21 of January 2004 21:50):
> Tez mysle o tym zeby uzywac wlasnego jajka, bo to w pld jest jakeis za
> malo
> pro performance.

w pld jajca jak wiadomo są na serwery a nie na domowy komputer (vide
preempt)

> Do wszystkich dodajesz fomit-fp?

CFLAGS są wyexportowane więc każdy progam który pobiera je na czas
kompilacji używa ich.

> co robi D_REENTRANT i pipe?

-D to deklaracja blah czegoś tam, pipa to wiadomo co jest

> Wszystko z tym budujesz? Dziala stabilnie, dziala szybciej
> (kde*,mplayer)?

odkąd adgor przestał się zajmowac kde, aplikacje których używam pracują
niestabilnie i powoli ;P
nie wiem jakiej płaszczyzny porównania użyć, ale przy moim duronie 1,3
GHz, rozruch np. mozilli w 3 sek uważam za świetny wynik. rozczarowanie
przyniosło OOo, które mimo optymalizacji nie wiele ruszyło do przodu.
ogólnie z ntpl moja skrzynka zrobiła się bardziej responsywna, ale to i
tak nie jest to co 2.4 + low latency + preempt + inne ck - na 2.6 mam
około 40 bogomipsów mniej niż na 2.4
co do stabilności jedyne problemy mam z dri na r100, reszta systemu
działa bez zastrzeżeń.

--
Fryderyk Dziarmagowski