MINI ISO + instalacja po sieci

Michał Margula alchemyx w uznam.net.pl
Pią, 23 Sty 2004, 02:10:25 CET

Witam!

	Nie piszę na listę installer, bo tam ruch coś kiepski. Wypaliłem sobie mini
iso dla ac na architekturę i686. Bootuję go przez serial. Wybieram instalację
po sieci, wszystko praktycznie domyślnie i dostaję:

source_filesystem: must have value net
Something went bad.
Press the [Enter] key.

Wracam więc do konfiguracji i edytuję ręcznie tą wartość (niestety z Installer
UI się nie da, muszę bo nie istnieje tam taki wpis , więc muszę użyć vi).

Niestety później dostaję:

Validation complete, config is OK
mount: Mounting /dev/fd0 on /src failed: No such file or directory
Cannot mount diskette!
Please insert disk "addons 1" and press Enter

I na tym się kończy historia instalacji... nie wiem co z tym zrobić.

--
Michał Margula, alchemyx w uznam.net.pl, http://alchemyx.uznam.net.pl/