bind-utils a glibc i inne..

robert j. wozny speedy w ziew.org
Pią, 23 Sty 2004, 09:18:36 CET

Quoting Jacek Konieczny <jajcus w bnet.pl>:

> Nie wiem na czym skompilowany był ten dig, ale glibc-2.3.3 IMHO już
> nadaje sie do wyniesienia z ready. Inna sprawa, że te bind-utils nie
> powinny z ready bez odpowiedniego glibc wyjść.

[speedy w sarkofag speedy]$ grep ^source /etc/poldek.conf | grep -v noauto
source = ac     ftp://ftp.pld-linux.org/dists/ac/PLD/sparc/PLD/RPMS/
source = ac-updates-security
ftp://ftp.pld-linux.org/dists/ac/updates/security/sparc/
[speedy w sarkofag speedy]$ rpm -q glibc bind-utils
glibc-2.3.2-14
bind-utils-9.2.3-2

kolejna pomyłka przy przenoszeniu?... podobny efekt jest też przy
innych programach. (req GLIBC_2.3.3)

--
robert j. wozny
... Zycie biegnie wahadlowym ruchem miedzy bolem i nuda,