SPECS: mozilla.spec (HEAD)

Mariusz Mazur mmazur w kernel.pl
Pią, 23 Sty 2004, 14:13:40 CET

On Friday 23 of January 2004 00:20, Bartosz Taudul wrote:
> No i co że luseria będzie miała problem? Taby są fajniejsze. Najlepiej
> zresztą przegrepować prefs.js i sprawdzić co tam w opcjach jest
> ustawione na ten temat.

Domyślnie są używane nowe okna w mozilli. Jeśli chcesz taby, to żaden problem,
żebyś sobie ustawił (i w mozilli i w skrypcie). Natomiast jak ja mam
zainstalować ileśtam stacji roboczych, to to domyślnie raczej powinno spójnie
chodzić, coby userzy się nie pogubili.
Z drugiej strony jaki user odpala mozillę z linii komend... hmmm. Jest szansa,
żeby to coś używało tabów/okien zależnie od konfigów mozilli? :)

Ups. Nie zauważyłem. Zaraz poprawię.