AC + vanilla + make menuconfig

Michał Margula alchemyx w uznam.net.pl
Sob, 24 Sty 2004, 11:21:18 CET

Dnia sobota 24 styczeń 2004 01:24, Bartosz Taudul napisał:
> No to opieprzyć luserię, że dokumentacji czytać nie potrafi, a nie
> gadać, że PLD nie wspiera budowanego własnoręcznie kernela.
>
> wolf

Spokojnie :P. Wrzuciłem wszystkie standardowe -devel i toolsy do kompilacji,
ale nic nie wymagało bin86, więc o nim zapomniałem. A, że w efekcie sypało
się z segmentation fault to nie wpadłem na to, że to brak jakiegoś narzędzia.

EOT.

--
Michał Margula, alchemyx w uznam.net.pl, http://alchemyx.uznam.net.pl/