CVSROOT: users (HEAD)

robert j. wozny speedy w ziew.org
Sob, 24 Sty 2004, 18:20:05 CET

Quoting Jacek Konieczny <jajcus w pld.org.pl>:

> O zmianie RM na avernego była mowa od dawna. Ty byłeś zawsze pierwszy do
> przeganiania mmazura z tego stanowiska. Nikt nie wyrażał sprzeciwu wobec
> kandydatury Averne, a CDG miało podejmować decyzje w sprawach spornych.
> IMHO wszystko jest OK (mimo że mmazur jako RM mi odpowiadał).

i nadal uważam, że mmazur nie nadaje się na RM. Zrobił burdel na
ftp'eku. pakiety były przenoszone na pałe, nie sprawdzał czy
przypadkiem nie złamie zależności...

jednakże tu zabrakło prostej rzeczy... "listu na pld-discuss-pl". W
tej chwili wygląda na to, iż Pan i Władca MMazur znudził się i
_wyznacza_ swojego następcę sam...

jedyne co jest dla niego na plus, to to, iż nie zachował się jak
poprzedni władca PLD (bo cytuje "żałuje, że nie mam roota na cvsie i
ftp")

całe założenia jakie były zrobione w czerwcu, można o kant obić... jak
to już ktoś wcześniej powiedział CDG jest ciałem martwym, które można
ignorować i robić sobie zarty....

dla mnie EOT.

-- r.