CVSROOT: users (HEAD)

Nie, 25 Sty 2004, 00:16:41 CET

robert j. wozny wrote:

> pokaż mi decyzję CDG na ten temat.

1. nie widzialem tez decyzji CDG nt. mmazura w tej roli
2. kazdy moze zaproponowac CDG przeglosowanie innej kandydatury
3. pomimo, ze sam mam pewne zastrzezenia do osoby avernego, szanuje decyzje
   mmazura

I proponuje nie robic tyle halasu, jesli nie ma innych _konstruktywnych_
propozycji.

  phone (48)(58) 347 14 61