perl-IPC*

Jakub Bogusz qboosh w pld-linux.org
Nie, 25 Sty 2004, 01:09:03 CET

On Sat, Jan 24, 2004 at 07:44:18PM +0100, Mariusz Mazur wrote:

> Niestety nie. Przy budowaniu i586 też zwisło, mimo, że inne się nie budowały.
> Po prostu coś z tym programem jest nie tak/kernel mosixowy znowu coś
> szwankuje.

Te testy (przynajmniej w perl-IPC-ShareLite, bo tam widziałem jak
wyglądają) są raczej do wyłączenia domyślnie (co nie bardzo mi się
zresztą podoba, bo na alphie wykryły błąd).
Za duże prawdopodobieństwo niepowodzenia: budowanie na dwóch
architekturach naraz, zajęcie zasobów (sem lub shm o stałym kluczu - np.
w przypadku wywalenia testów na jednym uidzie na innym działają dopiero
po interwencji ipcrm z odpowiednimi uprawnieniami)...
A że z mosiksem są jakieś problemy to inna sprawa - ale ciężko cokolwiek
zdiagnozować z powodu noptrace.