CVSROOT: users (HEAD)

undefine@aramin.net undefine w aramin.net
Nie, 25 Sty 2004, 16:30:03 CET

On Sun, Jan 25, 2004 at 01:46:02AM +0100, Marcin Krzyzanowski wrote:

> mogles odrazu powiedziec jakie masz zamiary i oszczedzic wszystkim
> pierdolenia sie z tą całą zabawą wokół Ac zostając normalnie na nescie.
hm?
nest w odróżnieniu od ac nie musi być spójny. AC w wykonaniu mmazura był
bardziej niż mniej spójny. Jak coś miałeś przeciwko dlaczego się sam nie
zgłosiłeś na RM? imho nie było to złe.
Ale jeszcze lepsze byłoby wydanie AC 2.0 i prace nad AC 2.1. A potem
2.2. I tak dalej...
Mam nadzieję że avernemu starczy aktualnego zapału i doprowadzi to
wszystko do... znalezienia nowego RM dla 3.0 ;)

> to rozumiem, ale czy nie masz teraz wrazenia ze jestes temu po czesci
czemu konkretnie? Ja nie uważam by mmazur był czemuś winien. Dobrze
wykonał swoja robotę i.. tyle.

--
Andrzej Dopierała
Prywatnie.