SDLmm.spec

Jakub Bogusz qboosh w pld-linux.org
Nie, 25 Sty 2004, 18:39:33 CET

On Sun, Jan 25, 2004 at 01:03:05PM +0100, Zbigniew Bryczkowski wrote:

> Rzeczywiście należało usunąć kopię libtool.m4 z pliku acinclude.m4. Pacze mogę
> podesłać na priva, bo wyszło więcej niż 30000 bajtów i odsyła mi pocztę.

Jeśli oprócz libtool.m4 w acinclude.m4 jest coś potrzebnego, to można
plik potraktować przy pomocy head/tail, żeby wyciągnąć te potrzebne
fragmenty.
Pewną wadą jest potrzeba uaktualniania numerów linii przy późniejszym
uaktualnianiu pakietu - ale na jedno wychodzi, bo w przypadku łaty
trzeba by ją było robić na nowo.