S³ownik ispella

Piotr Szymanski djurban w it-zone.org
Nie, 25 Sty 2004, 19:30:52 CET

Hi,
Mariusz Mazur(Sunday 25 of January 2004 19:18):
> Kto¶ ma co¶ przeciwko, ¿eby do ispell-pl.spec w³o¿yæ s³ownik qrnikowy,
> który najwyra¼niej jest zdecydowanie lepszy? Odno¶nie odpowiedzi - 'bo
> projekt siê nazywa ispell-pl' - wa¿niejsza jest poprawno¶æ nazewnicza (na
> któr± przewa¿nie lejemy, i nazywamy pakiety tak, ¿eby nam by³o wygodniej),
> czy wygoda?
Poprawnosc nazewnicza i to, ze dla wieksosci userow ispell-pl to jest ten
jedyny dawniejszy ispell-pl, a qrnikowy ispell-alt-pl to ispell-alt-pl i nie
widze powodu dla ktorego mielibysmy tu robci burdel zamieniajac je nazwami.
Bo dla mnie rownie wygodne co zainstalowanie ispell-pl jest zainstalowanie
ispell-alt-pl. Ta sama komenda, tak samo ustawia sie slownik w programach.
--
Piotr Szymanski
djurban w pld-linux.org

Wiêcej informacji o li¶cie dyskusyjnej pld-devel-pl