tzfile.c:307: __tzfile_read: Assertion `num_types == 1' failed

undefine@aramin.net undefine w aramin.net
Pon, 26 Sty 2004, 12:06:20 CET

On Mon, Jan 26, 2004 at 11:34:08AM +0100, Andrzej Krzysztofowicz wrote:
> Sprawdzales ktory program generuje ten komunikat ?
praktycznie kazdy ;) nawet mc nie mozna odpalic - strace zawsze staje na
/etc/localtime. Po usunieciu pliku/utworzeniu go od nowa szafa gra.
niestety podczas startu kasowac go nie mozna bo w momencie gdy sie
zaczyna wywalac system / jest jeszcze ro

> Mysle, ze mylisz objaw z przyczyna...
dobra - przyczyna to uszkodzony plik /et/clocaltime
objaw - system nie nadaje sie do pracy.

a co jest przyczyna "uszkadzania" /etc/localtime-  hgw.

> Mysle, ze trzeba by przerobic rc-scripts, by nie generowaly tego pliku bez
> potrzeby.
jak dla mnie lepsze byloby znalezienie dlaczego tak sie dzieje.
ja niestety nie mam pod reka zadnego zestawu testowego z xfs-em - a
tylko tam zdarzaly mi sie problemy.

--
Andrzej Dopierała
Prywatnie.