PLD RescueCD 1.91 - problemy

Arkadiusz Patyk areq w pld-linux.org
Pon, 26 Sty 2004, 12:51:12 CET

Pawel Koska (poul w pf.pl) wrote:
> Dnia nie 25. stycznia 2004 22:02, Arkadiusz Patyk napisał:
>
> Za kazdym razem zostaje na:
> ISOLINUX .....
> i ani mru mru.
> Probowalem tez na 3 roznych komputerach to uruchomic, za kazdym razem ten sam
> objaw.
>
> Podejrzewam, ze moglo sie cos niedobrego stac z tym obrazem ISO. Ale motyla
> noga md5 sie zgadza :-( Wiec nie wiem co za diabel.

To jednak nie to.
dodałem w syslinux obługi konsli szeregowej i tak ostatnio to testowałem
z kabelkiem.
Syslinux jednak jest zwalony i w przypadku braku konsoli zawisa ;(

Za chwile wersja poprawiona - z wyłączoną konsolą szeregowa.

--
Arkadiusz Patyk [areq(at)pld-linux.org] [http://rescuecd.pld-linux.org]
[IRC:areq ICQ:16231667  GG:1383]  [AP3-6BONE] [AP14126-RIPE]