OT: czy uważasz, że Maciej Jan Broniarz (gausus) powinien zająć się Public Relations w projekcie PLD?

Marcin Doliński devel-pl w pld-dc.org
Pon, 26 Sty 2004, 13:59:09 CET

W liście z pon, 26-01-2004, godz. 13:46, Adam Gołębiowski pisze:
> A z ową szkoła to trzeba przedyskutować.
>
> Primo:	Ile jest warte nasze przyzwolenie na wydawanie takich
> 	certyfikatów?
> Secundo: W jaki sposób owo przyzwolenie by zostało wydane?
> Tertio:	Na jakich zasadach?
> Quadro:	Co my (projekt) byśmy z tego mieli?
> Quadro+Primo:	A co, jeśli kloczek w jakikolwiek sposób się do tego
> 		przyczepi? Czy przedstawiciel owej szkoły jest
> 		zaznajomiony z aktualną zawieruchą wokół PLD?

Wysłałem mu maila z informacją na temat naszego statusu prawnego oraz
nazwą rejestrowaną przez TK. Czekamy na odpowiedź.
Co zyskujemy? Prestiż, możliwość pozyskania nowych developerów? Nie
bądźmy materialistami. Forma współpracy jest jak najbardziej do
omówienia i przedyskutowania. Na to też liczę.

Pozdrawiam.