Nowa mozilla i opcja configure --with-system-nspr

Jakub Bogusz qboosh w pld-linux.org
Pon, 26 Sty 2004, 18:53:06 CET

On Tue, Jan 20, 2004 at 04:22:11PM +0100, Grzegorz Goławski wrote:
> [...]
> Bo mozilla 1.6 potrzebuje nowszego nspra.
> U mnie się zbudowała, ale działa tylko gdy wszystkie podpakiety
> (mailnews, chat, itd.) są zainstalowane. Gdy nie ma wszystkich to się
> wiesza. Dzisiaj wrzucę cały zestaw do cvsu, bo nie mam już czasu i sił
> na szukanie błędów i może ktoś inny spróbuje.

Wygooglane (dla jakiejś starej mozilli) - użyć skryptu
mozilla-rebuild-databases.pl.
Przetestowane zamiast skryptu:

umask 022
rm -rf /usr/lib/mozilla/chrome/chrome.rdf \
	/usr/lib/mozilla/chrome/overlayinfo/* \
	/usr/lib/mozilla/components/*.dat
MOZILLA_FIVE_HOME=/usr/lib/mozilla regxpcom
MOZILLA_FIVE_HOME=/usr/lib/mozilla regchrome

Jeszcze spróbuję tak speca przerobić, żeby rpm -V się nie pluło i po rpm
-e śmieci nie zostawały z overlayinfo.

Natomiast zagadką pozostaje, dlaczego w mozilli 1.4 i 1.5
przebudowywanie overlayinfo nie było potrzebne (sprawdziłem - w katalogu
browser były odwołania do messengera).

Aha, w 1.2.1/Ra nie działało bez regchrome (messenger.jar został w głównym
pakiecie) - może po regchrome by zaczęło. Ale szkoda mi na to czasu.