Charset nazw plików

Paweł Sakowski pawel w sakowski.eu.org
Pon, 26 Sty 2004, 19:25:47 CET

> Tyle, że jeżeli chcielibyśmy mieć jakiś default (nie-iso1) to tylko tutaj
> można coś zmienić. I chyba niewiele stoi na przeszkodzie, żeby w naszych
> kernelach było tutaj utf?

Jakiś czas temu na HEAD wrzuciłem kernel-nls_default.patch, który
pozwala ustawiać defaulta via sysctl. Wygląda na to, że działa i myślę,
że to dobre rozwiązanie. W wolnej chwili sportuję na 2.6 i dopiszę do
/etc/sysctl.conf. Wtedy w jądrze będzie można ustawić jako domyślne,
jeśli o mnie chodzi, dowolne kodowanie.

| Paweł Sakowski <pawel w sakowski.eu.org>            Never trust a man  |
|                            who can count up to 1023 on his fingers.  |