[iputils.spec] update: ss021109

Jacek Konieczny jajcus w bnet.pl
Wto, 27 Sty 2004, 09:32:00 CET

On Tue, Jan 27, 2004 at 08:52:25AM +0100, Wojciech 'Sas' Cieciwa wrote:

> A moze dasz spokoj  iputils ???

Co się tak uparłeś?

> i zajmiesz sie dostosowaniem gkh ??
> bo juz widze, ze potem beda poronione pomysly zmian w iproute2 iptables ...a

iproute2 jest już poprawione do używanie gkh i nie słyszałem, żeby komuś
nie działało.

> po co ?

Bo to userspace. Powinno być jedno w Ac, niezależne od kernela na którym
było kompilowane. To się da zrobić. I powinno się zrobić.

> iputils uzywa naglowkow kernelowych i tak widac  powinno byc.

Niby czemu? Podaj chociaż jeden powód dlaczego takie iputils
powinno używać nagłówków kernela, oczywiście inny niż "bo na gkh się nie
buduje".

Rozumiem iptables - netfilter jest skopany (szczególnie w PLD) i nieźle
trzebaby się napracować, żeby to sensownie się budowało z gkh (ale jeśli
komuś się chce to niech zrobi), ale iproute2, iputils, net-tools
spokojnie mogą się bez nagłówków kernela budować.

Pozdrowienia,
	Jacek