geninitrd: "tar: Removing leading `./' from member names"

Paweł Sakowski pawel w sakowski.eu.org
Wto, 27 Sty 2004, 23:18:05 CET

Komunikat jak w tytule pojawił mi się przy instalacji jądra. Niech ktoś
zaaplikuje załączonego patcha, naprawiającego to, w geninitrd. Ja nie
mam uprawnień.

| Paweł Sakowski <pawel w sakowski.eu.org>            Never trust a man  |
|                            who can count up to 1023 on his fingers.  |