postfix z HEAD

Jacek Konieczny jajcus w bnet.pl
Śro, 28 Sty 2004, 08:52:46 CET

On Tue, Jan 27, 2004 at 04:51:23PM +0100, Tomek Orzechowski wrote:

> Zdecydowanie polecam postfiksa z DEVEL - działa wszystko jak należy.
> Testowałem na i686 i AXP (Ra, maszyny produkcyjne) i i686 (Ac).
>
> Jeśli nie będzie protestów to można przenieść na HEAD i dopiero wtedy
> puścić na buildery.

I to pewnie na DEVEL jest ten nowy patch IPv6 o którym była mowa?
W takim razie proszę nie puszczać na buildery zaraz po przeniesieniu na
HEAD, możliwe że ten patch jest zjebany jak poprzedni (brak wymaganych
#include) i na AMD64 (i pewnie na alfie też) będzie się taki postfix
sypał.

Pozdrowienia,
	Jacek