Instalacja z MINI AC athlon i pozniejsze logowanie na root

Michał Raś rasiu w tlen.pl
Śro, 28 Sty 2004, 15:39:51 CET

Zainstalowałem PLD AC z CD wer. athlon
rozumiem ze to juz norma ze to ma nie działać ale poóżcie bym nie
siedział przed czarnym ekranem

po instalacji nie da sie zalogować na konto root
uzywam GRUBa wiec podczas startu musiałem nacisnąć klawisz A potem
wpisać pld single
no pięknie jestem mam #
wiec ustawiam tak jak doczytałem się we wcześniejszych postach i faqach

#passwd mojehaslo   (by miec pewność ze mam jakieś )

sprawdzam jak wyglada
#cat /etc/shell
tu okazuje sie ze nie ma takiego pliku

a wiec
#echo /bin/sh>>/etc/shell
#echo /bin/bash>>/etc/shell

niesamowice szczesliwy daje #init 3 lub CtAlDel i co i nic

nadal jak mi sie zglasza
login: root
passwodr mojehaslo

loginincorret

Prosze poświeccie troszke uwagi mi i temu problemowi by inni zaczynający
swą przygodę z PLD nie mieli odazu kamieni milowych na swej drodze

Michał