Instalacja z MINI AC athlon i pozniejsze logowanie na root

Michał Raś rasiu w tlen.pl
Śro, 28 Sty 2004, 16:22:38 CET

Użytkownik Marcin Doliński napisał:

>Może spróbuj przestawić w /etc/passwd rootowi sh na bash? Niebawem
>będzie nowe (mam nadzieje, że w pełni sprawne) mini.

no coz niezaleznie od tego czy mam tam wpisane w lini z root  /bin/sh
czy tez /bin/bash efekt jak wyzej.

jakieś inne rady co do sytuacji obecnej?

Michał
(w sumie system stoi teraz nalezy go tylko uruchomic)