Re: Re: Instalacja z MINI AC athlon i pozniejsze logowanie na root

Rasiu rasiu w tlen.pl
Śro, 28 Sty 2004, 17:48:34 CET

Łukasz Gandecki 'gozda' <gozda w pstryk.net>:

>Przeciez juz Ci ktos odpowiedzial, pomyliles nazwy plikow.
>Nie powinienes dodawac powlok do /etc/shell
tylko /etc/shells .

zaraz sprawdze czy to aby to. mam nadzieje ze tak

co do odpowiedzi to nie zauwazylem jej zreszta mam
wrazenie jak by cos nie tak bylo dzis z poczta
kiedys wysylalem z tlen.pl i mialem swoj mail spowrtoem
wyslany przez grupe najdalej po 3 minutach a dzis ten z rana
jeszcze mi sie nie ukazal