SPECS: kdebase.spec - i18n DONE. - rel 0.2

Piotr Szymanski djurban w it-zone.org
Czw, 29 Sty 2004, 19:22:04 CET

Hi,
Tomasz Wittner(Thursday 29 of January 2004 19:16):
> Jeżeli np. budując naraz src.rpm i $arch.rpm użyjesz --without i18n, to z
> powstałego w ten sposób src.rpm raczej nikomu nie uda się przebudować bez
> "onego" --without. IMHO src.rpm powinien zawierać wszytkie mozliwe źródła,
> niezależnie od tego, z jakimi bcondami był budowany (do czego djurbana nie
> udało mi się przekonać na irc).
Tak jak zastrzeglaem w sierpniu, na co wowczas nie uslyszalem sprzeciwu, robie
to rozwiazanie pod warunkiem zbcondowania source1. W przeciwnym razie

Moim zdaniem ejsli ktos celowo uzywa --without i18n u siebie to rozumie co to
oznacza i nie bedzie sie dziwil ze nie ma tego w srpmie, natomiast na
buidlerach bedize oczywiscie i18n w srpmach i bedzie mozna normalnei zbudowac
z srpma. Nie widze tu nic zlego, ale jesli sa watpliwosci, to kde do ac moze
dokonczyc ktos inny, mi nie przeszkadza bo siedze nad tym mimo ze pozniej
zarwe pare godzin nocy na nauke niemieckiego, a tka sie przynajmniej wyspie,
tylko prosze o szybka decyzje.
--
Piotr Szymanski
djurban w pld-linux.org