RescueCD - oops kernela na VIA EPIA [by³o: Embedded PLD - (...)]

Arkadiusz Patyk areq w pld-linux.org
Czw, 1 Lip 2004, 11:28:29 CEST

Pawe³ Go³aszewski (blues w ds.pg.gda.pl) wrote:
> On Thu, 1 Jul 2004, Tomasz Jadowski wrote:
> [...]
>
> To s± _twoje_ preferencje....
> Ja za nic w ¶wiecie nie chcia³bym lftp zamiast ncftp... a zamiast elinksa
> widzia³bym links albo links2
> Ale to s± osobiste preferencje i autor rescue decyduje tu ju¿ pod swoim
> k±tem.
>
> Choæ zast±pienie exima czym¶ mniejszym to faktycznie nie jest z³y pomys³.

exim jest przebudowany z wszystkimi without co siê da, aczkolwiek mo¿e
i jest niepotrzebny

najwiêcej zajmuj± many ;(

> e-e

najwiêcej zajmuj± many ;( ale to potrzebne jest

> taaaa - jasne...

jest tylko perl-base - raczej potrzebny

> Pokombinuj raczej co zrobiæ, ¿eby rescue lepiej skompresowaæ :PPP
> Mo¿e pakiety powinny byæ przebudowane z -Os ? Mo¿e kilka innych flag by
> siê przyda³o, ¿eby ca³o¶æ by³a mniejsza?

squashfs 2.0 wyciska co siê da z kompresji - duzo lepiej juz siê
niestety nie zrobi ;(
pakiety s± budowane z -Os od zawsze

--
Arkadiusz Patyk [areq(at)pld-linux.org] [http://rescuecd.pld-linux.org]
[IRC:areq ICQ:16231667  GG:1383]  [AP3-6BONE] [AP14126-RIPE]

Wiêcej informacji o li¶cie dyskusyjnej pld-devel-pl