RescueCD - oops kernela na VIA EPIA [było: Embedded PLD - (...)]

Arkadiusz Patyk areq w pld-linux.org
Czw, 1 Lip 2004, 11:30:43 CEST

Jakub Bogusz (qboosh w pld-linux.org) wrote:

> Przede wszystkim to waniliowe jądro na rescue chyba działać nie
> będzie... IIRC tam jest squashfs?
> Poza tym parę łat jest potrzebne do zbudowania odpowiednio
> modularnego jądra, inaczej nie działa (niezdefiniowane symbole itp.).
> Nie przypominam sobie, żeby do tej pory wyszło jakieś jądro, którego
> nie trzeba było łatać pod tym kątem.

Nie po to mamy wypasione dystrubucyjne jądro by wsadzac waniliowe.
Trzeba poprawić by działo na via - znając zycie to psuje jakas
pierdoła. Tomek masz taki sprzęt to do dzieła. Ja niestety nie
dysponuje.

--
Arkadiusz Patyk [areq(at)pld-linux.org] [http://rescuecd.pld-linux.org]
[IRC:areq ICQ:16231667  GG:1383]  [AP3-6BONE] [AP14126-RIPE]