zlot pld pilne!

Krzysztof Królikowski krzysiek w kobylkowska.net
Czw, 1 Lip 2004, 14:46:40 CEST

W liście z czw, 01-07-2004, godz. 14:02 +0200, Marzena Kamecka napisał
(a):
> Witam,
>
> jako, że jest planowany zlot PLD, należy ustalić jego termin.
>
> Chciałabym poznać Wasze propozycje terminów. Najbliższy jaki może być
> możliwy to 16-18.07. Czy wszystkim ten termin pasuje ?

nie widzę przeciwwskazań. Nie mam nic zaplanowanego w tym terminie.
Jednak jeżeli się nie pojawię dam znać, żeby nie drukować dla mnie
niepotrzebnie identyfikatora ;)

Pozdrawiam
--
Krzysztof Królikowski <krolik (at) pld-linux (dot) org>
PLD Linux Documentation Team