zlot pld pilne!

Tomasz Trojanowski tomek w uninet.com.pl
Czw, 1 Lip 2004, 14:46:56 CEST

On Thu, 1 Jul 2004, Marzena Kamecka wrote:

> A wiec w mailu wyslanym przeze mnie na tewmat zlotu jest termin 16-18.07.
> Jezeli pasuje to git  jezeli nie to daj znac.

Ja nie dostałem Twojego maila, grr, listy mnie ignorują!! Dostałem tylko
mail gaususa.

No i ten termin raczej mn nie odpowiada, już lepiej następny weekend.

Pozdrawiam

--
Tomasz Trojanowski (tomek w uninet.com.pl)

"Between depriving a man of one hour from his life and depriving him of
his life there exist only a difference of degree." (FH, Dune Messiah)