instalator Ac

Jakub Bogusz qboosh w pld-linux.org
Czw, 1 Lip 2004, 16:04:04 CEST

Może to ktoś ew. puścić na pld-installer, bo tam mnie nie ma.

blues:
> - mdadm jest instalowany _po_ geninitrd oraz _po_ kernelu, czego efektem
> jest błąd przy generowaniu.

Już się pytałem, czy jest na to inny sposób niż Requires: mdadm-initrd
w geninitrd? Ta zależność nie byłaby zbyt bolesna, 163kB.

> - z tego co averne mówił: generowane jest tylko modules.conf. Na początek
>   wystarczy to samo wrzucić do modprobe.conf.

Szczególnie dotyczy to ide_hostadapter.
Albo geninitrd trzeba uruchamiać z podmontowanym /procem.
Inaczej maszyna z / na IDE po zainstalowaniu Ac z jądrem 2.6 nie
wstanie.

> - miałem w maszynie 2 sieciówki - jedna chodzi na e100, druga na e1000.
>   Niestety, e1000 nie ma w instalatorze (aż prosi się, to dosyć częsta
>   karta ostatnimi czasy, bo gigabit staje się tani), a druga jest za nowa,
>   żeby na eepro100 chodzić. e100 jest wymagane. tutaj propozycja, żeby
>   eepro100 w instalatorze zamienić na e100. To nowszy moduł i więcej kart
>   obsługuje.

e1000 też jest potrzebne.
Są maszynki (np. Della), gdzie taka karta jest jedyną.
Na czymś takim stawiałem Ac, skończyło się na instalacji z Rescue.