crossmingw32-wxMSW.spec

Cezary Krzyżanowski dhubleizh w o2.pl
Czw, 1 Lip 2004, 23:41:03 CEST

Witam

Z racji, że projekty muszę oddawać w okienkach i na windowsa, to
zbudowałem sobie coś takiego. Mam nadzieję, że się komuś przyda. To
pierwszy spec zrobiony przeze mnie od początku do końca. Rzekomo działa,
tesotwałem go ze wszystkimi opcjami, ale nigdy nic nie wiadomo.

Potrzebny jest patch, ale go tu nie umieszczam, bo waży 1.8MB. Wynika to
z tego, że diff przepisał wszystkie pliki configure itd z unixowym
znakiem końca lini zamiast z windowsowym. Patch można pobrać tu, jak
ktoś będzie commitował:

http://www.czarny.is-a-geek.org/crossmingw32-wxMSW-crosscompile.patch

Pozdrawiam
Cz w rny
"Fear leads to anger, anger leads to hate, hate leads to The Dark Side"
- Yoda