SOURCES: setup-special_users.patch (NEW) - don't assume special

Maciek Pasternacki maciekp w japhy.fnord.org
Pią, 2 Lip 2004, 00:11:33 CEST

On Setting Orange, Confusion 34, 3170 YOLD, Maciek Pasternacki wrote:

> Wychodzi na to, że jak na chwilę obecną, to powody są bardziej
> historyczne, obecnie różni się szczegółami; ino tmpwatch sypie mi
> błędy na /tmp/.private/japhy (jest +a /tmp/private i nie może usunąć),
> stmpclean co najmniej z Owlowymi patchami nie będzie się przyczepiał,
> bo w Owlu siedzi cicho. ;)

BTW, skoro te pakiety mają taką samą funkcjonalność, czy powinienem
dać Obsoletes:,Provides: tmpwatch i odpowiedni symlink do stmpclean?
Initskrypty z tmpwatch korzystają, parę pakietów też tego wymaga,
a potrzymałbym u siebie stmpclean, żeby ewentualne błędy wyłapać
(i żeby nie pluło mi się przy starcie, że nie może /tmp/.private/japhy
usunąć).

Pozdrawiam,
		--dżaf.

--
__    Maciek Pasternacki <maciekp w japhy.fnord.org> [ http://japhy.fnord.org/ ]
`| _   |_\  / { ...ludzie mówią, mówią, mówią -- oni mówią, że jest dobrze,