MayaVi

Marcin Sztolcman lists w urzenia.net
Pią, 2 Lip 2004, 00:46:12 CEST

Adam Gołębiowski wrote:
> Gdyby jakaś mądra duszyczka zbudowała u siebie MayaVi.spec i powiedziała
> dlaczego toto tatałajstwo nie chce odnaleźć modułu Main, byłoby miło.

generalnie powinien zaladowac modul mayavi (konkretnie pakiet), ale tego
nie robi - choc znajduje sie w sciezce (pakiet mayavi to podkatalog w
/usr/share/python2.3/site-packages), i dlatego pozniej probuje zaladowac
modul Main (blednie uznaje ze jest w katalogu glownym)

ale jak mu pomoc to nie mam pojecia - za slabo znam pythona :(

	MySZ

--
[     Marcin ``MySZ`` Sztolcman     ]
[ marcin { at } urzenia { dot } net ]